-

Tja
Nu e kl mycket, å jag borde ligga å sova, vilket jag ska göra snart ;P Men jag har suttit å skrivit ett sms, så nu ska vi se om jag får nå svar ikväll eller om jag får det imorgon.
Imorgon ska jag iväg å åka skridskor har jag bestämt! Själv eller med någon annan spelar ingen roll. Skridskor ska jag iaf åka :P Sen kl 18:20 på heron så ere Twilight som gäller :P Å nu hoppas jag verkligen den e BRA! som alla tjatar om hela tiden att den e :P

Ikväll har jag oxå suttit å kollat på "Legends of the fall"

Vi följer familjen Ludlow i Montanas ödemarker i tiden från segelskiftet fram till 1960-talet. Överste William Ludlow (Anthony Hopkins) ser med avsky på regeringens behandling av indianerna och flyttar med sina tre söner, Alfred (Aidan Quinn), Samuel (Henry Thomas) och den vilde, oberäknelige Tristan (Brad Pitt) så långt från regeringshären som möjligt.

De tre bröderna är närmast oskiljbara under hela sin uppväxt och då den unge idealistiske Samuel, mot sin fars vilja, anmäler sig som frivillig i 1:a världskriget, följer de andra med. De vill leva och dö sida vid sida. Men en dag presenterar Samuel sin blivande hustru, Susannah (Julia Ormond) för familjen. Info kopierad från disc shop.se! Över 18.000 titlar i lager. Leverans nästa dag om du beställer före 16.00. Från den dagen är de tre pojkarna inte bara bröder, de är plötsligt rivaler...


Den va riktigt bra tycker jag =)
Men nu så ska jag borsta tänderna å sen lägga mig.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0