-

Tja =)
Dagen idag började med engelska. Fick VG på ett prov vi hade haft ;D å så gick vi å lånade en bok som vi ska läsa ut innan jul =P Sen hade vi *trummvirvel*... MATTE! *alla jublar.. inte* Det va seg iaf. Jag gjorde 3 tal, sen satt jag å snackade mest :P kastade lite pappersbollar på Joel oxå xP Fick ett papper idag att jag ska ha ett hälsovårdssamtal, så jag ska gå å boka tid. Men va fan, hon sa att det va frivilligt förut!? så ne, jag ska strunta i det =P (va f.ö det pappret jag kastade xD) Som sista lektion hade vi mediakunskap, där antecknade vi om radions historia hela lektionen.
   Haha på bussen på vägen hem dåra så satt jag med Julia. Å så kom det på två mammor med sina barn, å ena ungen satt bakom oss å den andra stog framför, å så började killen bakom oss (han skrek högt!) "På den står det bajsbil, å på den fisbil, å där står det rumpbil!" Haha, å jag å Julia satt å asgarvade åt det xD xD
   Hehe, fick reda idag på att tack vare min blogg så fick Anton reda på att vi inte hade nån svenska, så annars hade han varit i skolan tidigt, så det va ju nice.. lr nåt xD ;P
  Iaf, har fortfarande inte fått svar av alla om dom kommer eller inte imorn!
Listan på de som e bjudna: (understrykna kommer, överstrukna kommer inte, de utan nåt streck alls har jag inte fått svar från än ;P)
Anton
Fabian

Calle
Jens
Stephanie
Jessica
Ellinor
Julia
Madde
Alexandra

Elin
Mimmi
Sanna
Rasmus
Bea
Amanda

Så dom måste svara imorn ;P
Idag iaf så måste jag fixa så bäddsängen får plats i sänglådan! Vill inte ha den stående framme imorn :P Å så vill jag ha upp gitarrhängarna så det ser lite snyggt ut ;P
  Men idag ska jag laga mat!  Blir lasagne :D Kommer bli fett gott, e ju jag som gör den ;)
Vet iaf inte vad jag ska skriva nu, så bye bye!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0