Blää för plugg och Johan Palm!

Tja tja
Har nu pluggat. Fyyyyfaaan va booring det är. Särskilt SHn, massa politik å skit -.-' typ 34 sidor å läsa, skoj.. INTE.
Matten e fan svår.. gjorde nån jävla MVG-uppgift, tog fan 20 min å lösa den -.-' Vetifan hur det kommer gå på proven asså.. men min första "pluggprioritet" är SH:n för det har vi på tisdag, å matten e på torsdag. Men seriöst, tvivlar fan på att jag kommer få högre än G på SH :S Jag suger på det där med politik, regeringen, mandat å allt sånt -.-' Aja, jag säger som jag brukar säga, det går som det går ;)


   Nu e klockan inte spec. mkt, hade eg. tänkt plugga mkt längre, men jag kan inte plugga för länge, då blir jag galen :P Så jag ska fixa disken nu, kanske chatta med lite skoj folk, å sen ska jag sova ^^ ska ju upp runt halv 9 - 9 imorn, för jag ska hinna packa lite saker å duscha å sånt, å ska ju vara vid mässan kl 10.

Ajuste, ROBIN E åkte ur idol idag!


Jag blir så jävla sur, vrf kan inte den där jävla Johan Palm bara åka ut nån gång?? Måste han ha dom där galenskrikande tjejerna (han e fan inte ens snygg!?) som  röstar på honom 157203837503 ggr!? >.< Seriöst, han sjöng inte soul för 5 öre idag -.-'
Aja, e väl bara å gilla läget. Han ska ut förr eller senare, han ska fan inte till finalen iaf!!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

vilka sidor i sam hälle? har glömt bort

2008-11-15 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0