Dröm om Bill (från Tokio Hotel)

Så, nu ska jag göra ett inlägg i kategorin "drömmar" ;D

Jag, Madde, Elin, Stephanie å Jessica bor i samma lägenhet. Bill bor hos oss (vet inte vrf :S) å Steph va helt galen å ville va med honom hela tiden, å hon frågade om hon fick röra hans hår (HAHA!) å det fick hon så det gjorde vi alla ;D Sen vet jag inte riktigt vad som hände, men plötsligt står jag och Bill i hallen och pratar å så kysser vi varandra. Å vi går några steg längre och har vilt sex i hallen (ååå va du e avundsjuk på mig Steph, i know it! ;D) (å btw i drömmen va Bill SNYGG! han såg knapt ens ut som Bill, men jag vet att det e han ändå ;P) å sen helt plötsligt så står alla där i hallen å ser oss, å Stephanie blir sååå jävla arg!
Jag går iaf å lägger mig å ligger å tänker på om jag blivit gravid eller fått några könssjudommar (för vi hade ju inte kondom :P) å sen vaknar jag (Jag tror jag vaknar på riktigt, men jag vaknade i drömmen!) å blir lättad å tror att det bara var en hemsk dröm. Så jag blir lättad (slipper könssjukdommarna! ;D) å går ut i köket, där alla står å tittar surt på mig, å jag förstår att det inte va en dröm trots allt! Så jag får panik och vaknar upp på riktigt, hahaha gissa om jag blev glad? ;D

Aa, va iaf en lite udda dröm, men den slår ändå inte Jessicas dröm när hon SJÖNG DUETT MED DARIN xD xD xD

/C


Kommentarer
Postat av: Anton

Haha :P Sjuk fantasi?

2008-11-25 @ 21:35:58
Postat av: Stephanie

Seriöst, om det endå var MIN dröm -.-

2008-11-26 @ 20:31:11
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0