Dröm om "Kissie"

Har faktiskt en dröm till som jag drömde för några veckor sen men som jag fortfarande kommer ihåg konstigt nog :S så jag tänkte skriva ner den ;D

Jag är hos Alexandra. Så sitter jag vid deras dator å kollar ut genom fönstret. Så kommer det massa med limosiner som åker skitsnabbt förbi huset (hon ska ha julfest å dom ska åka limmo, e typ drf jag drömde det ;P) å sist så kommer Kissie i en rosa ferrari typ. Å hon åker skitsnabbt, men så plötsligt så stiger det fram någon å ställer sig mitt i vägen. Kissie bromsar å försöker köra igen, men killen står kvar å börjar sen gå hotfullt mot bilen, så Kissie går ut å börjar springa. Jag å Alex klär på oss å springer efter henne. Vi hinner ifatt henne å försöker lugna henne, men hon vägrar å tror att vi vill henne illa. Alex springer till nån tant å frågar om Kissie kan stanna hos henne tills det lugnat ner sig, å först då litar Kissie på oss. Tanten går med på att hon får stanna hos henne, å vi säger hejdå till henne å går hem. När vi kom hem till Alex igen så kom jag på att jag glömde å fråga efter hennes autograf xD xD

Så nu har man drömt om "Kissie" oxå! ;D

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0