..

Viktor, Fredrik mormor å Eric va å hälsade på hos pappa idag.. han va dållig :/ kan inte prata, hostar slem å blod å har jättetråkigt :( Men det är nog bäst, både för honom och för oss, att han är på sjukhuset. För där får han det han behöver, å vi slipper höra hans hostande hela tiden.. 
   Mormor å Eric körde iaf hem Viktor å Fredrik, så vi fikade lite här hemma. Fick höra att pappa tydligen hade svimmat eller nåt i badrummet igår morse, men då hade Fredrik hjälp honom upp innan han gick, men sen hade han svimmat igen i sovrummet, å precis orkat ringa mamma som kom hem å ringde ambulansen.
   Har iaf inte gjort ett skit idag. Mest spelat DS å legat i sängen å degat. Kanske ska sova ett tag nu innan jag ska iväg till Madde =P e ju "fest" (vi har typ ingen dricka =P) ikväll, försenad halloweenfest, så man ska klä ut sig.. va fan ska jag vara?? =P Typ.. häxa? :P ne, vet inte, får klura på det :P
Bye bye
Puss å kram <3

/C



Tillägg:

Nu ska vi käka, mamma tvingar mig, men jag e inte hungrig! Bläääää :P dumma mamma xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0