Fanfanfanfan

Allt skiter sig.
När man vänder sig till nån för å få stöd så är tydligen det oxå fel. Då får man bara skit tillbaka.
Har precis haft ett "anfall" gråter som fan å sitter å slår mig själv/sliter av mig hår. Vill eg. bara skrika å göra sönder hela jävla fucking rummet. Men jag vill inte väcka någon. Man får skrika inombrods. Å istället för å göra sönder något så skadar man sig själv. Efteråt sitter man bara å skakar.
Orkar inte mer. Vill att allt ska ta slut och bli bra. Orkar fan inte med det här mer.
Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte vara normal? Varför kan jag inte få ha en kille som älskar mig och skulle göra allt för mig? Varför kan jag inte bara få... försvinna?

Tack Madde för att du lyssnade när jag behövde prata av mig <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Usch, käner igen känslan och den suger. Hoppas du mår bättre snart! <3

2008-11-13 @ 18:19:54
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0