Godnatt

Sitter här nu, fortfarande :P Men jag e trött, å ska gå å lägga mig nu.
   Imorrn.. fyfan.. imorn e det onsdag  det e = Gympa -.-' Jag Vill Inte Gympan! ååh va jag hatar det =(
Jag e så jävla missnöjd med min kropp, å jag blir illröd i ansiktet när jag springer å håller på, å det sitter i aslänge å alla kommer anmärka på det, jag bara vet det. Så nej, jag vill inte gå, å jag kommer inte gå på gympan. Jag får väl få IG i gympan, men jag orkar faktiskt inte bry mig om det! Jag tränar hemma, antingen själv eller med Alex. Det räcker för mig, tänker inte hålla på å gympa med resten av hela klassen. Ofta lixom -.-'
Men nu ska jag sova iaf.
Puss å kram <3

/C

PS.
OMG! 36 unika besökare!! NICE! :D Fortsätt så hörrni ;) ;) DS.


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Haha vilken tur :P

2008-11-05 @ 09:39:25
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0