Lasagne

Hej hej =)
Nu har jag lagat mat å ätit ;D Tog cirka 2 timmar å göra maten xP men gott blev det, blev skitnöjd ^^ Mätt som fan blev jag oxå ;P Men jag har inte blivit av med min jävla huvudvärk :( :( Fett jobbigt, för jag verkligen HATAR huvudvärk. E nästan så illa så jag funderar på å ta en huvudvärkstablett :P Men iaf, ska ner å duscha nu, å sen ska jag sova, även fast klockan knappt passerat 8 =P men hon hinner väl bli halv 9 innan jag lägger mig iag ;P
Måste bara tillägga att vi va helt galna i köket medan lasagnen va i ugnen ;P Vi (jag, Lotta å Viktor) spelade musik på högsta volymen å dansade omkring å skrek, fönstret va öppet dessutom *asg*
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Coco

va fin blogg! när började du blogga?

2008-11-06 @ 20:08:27
URL: http://mylifebycoco.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Hahaha jaa :P

2008-11-06 @ 20:37:05
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0