Matteprov klart

Tja tja
Idag vaknade jag kl 4:45. Fattar inte vrf jag vaknar så tidigt!? :S har gjort det typ 3 ggr, å de andra två gångerna har jag lyckats somna om, men inte idag, så jag låg vaken i en halvtimme innan jag gick upp å ner å käkade frukost å sen pluggade matte. E fett halt idag!! bara så ni vet ;P Va nära å halka idag när jag gick av bussen xD
   Har iaf precis haft matteprov, gick på ca 45 min. Va inte jättelätt å inte jättesvårt, får nog VG iaf ^^ Så det va nog värt å komma hit iaf ;P
Nu sitter Stephanie, Jessica å jag här vid datorerna i ljushallen å e trötta xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: JULIA

JOOOOO du ska se han i träningskläder! :)

2008-11-20 @ 16:56:09
URL: http://juuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0