Muhaha flum ;D

Hellu =)
Igår så blev det så att Madde & Myran (hennes söta rottis ;P) kom till mig ;D Å vi.. flummade lite :P Å runt 2-tiden tror jag det var, så gick vi hem till henne å käkade Ben and Jerry´s, pringles å godis ;D ;D  Sen la vi oss å sov ;P Sov jättegott :D Imorse så gick vi upp nån gång vid 1 tror jag :P då käkade vi frukost å sen kollade vi lite på camp rock ;D å sen blev vi flum flum :D Vi satte på Maddes cam å satte på "Can I have this dance" (hsm3-låt ;P) å så dansade vi vals ;D Så det ska Madde lägga upp på youtube sen, så ska jag lägga upp det här så får ni se hur duktiga (å extremt snygga xD) vi va ;)
Men sen gick jag hem iaf, hade tänkt å kanske hälsa på småkusinerna.. men blir lite sent kanske ;P Å jag vågar ju inte ringa feg som man är (A)
Men jag ska.. eeh... vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, men jag kommer inte på nåt mer å skriva iaf ;P så ni får ha det så bra ;D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hihi jamen precis, samma här :) Madde gick nämligen och spanade in här när hon var hos mig, så jag fick nys om dig :P haha

2008-11-01 @ 17:12:52
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0