OMG, vill veta!!

Tja tja
Idag kom jag i tid till skolan, å vi började med engelska där vi läste, jag läste för mkt xP sen hade vi matte, där satt jag å pratade mig igenom hela lektionen :P å till sist hade vi svenska, där jobbade vi med repotaget. Sen käkade vi pannkakor å sen va det dags för "mellan himmel och jord" å den va fett bra ;P Fan vi vi garvade när det va reklam om VHS *asg*
Sen åkte jag iaf hem, å nu har mamma å jag satt upp rullgardinen och gitarrhängarna!!! Det blev fett snyggt ;)
Håller iaf på med maten nu, väntar på att sconesen ska bli klara.
Men iaf, angående rubriken, Erik berättade för mig att dom satt upp en lista i skolan idag på vilka som gått vidare i idol, 10 pers, Å BÅDE JAG Å ERIK MISSADE DEN LISTAN!!!! Asså fatta vad jag vill veta!! :P

Men iaf
Rullgardinen, i know you like it ;)


Å så gitarrerna! Så jävla snyggt det blev! ;D


Ne, nu måste jag plugga lite innan idol -.-' Har ju två jävla prov nästa vecka. Samhäll och Matte >.< It sucks.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: fabian

chocolate rain! bangare på hockey..

2008-11-14 @ 18:31:18
URL: http://fabbeskitblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0