Tyst..

Hej hej
Idag hade vi ingen engelska, så vi hade extra lång lunchrast. Drog först in i musiksalen, men efter ett tag kom det folk som hade bokat, så det va bara för oss å pysa, så vi drog vidare till en glashal fotbollsplan å spelade (jag spelade, Jessica å Steph va min hejarklack xP) fotboll, det va halt som fan, så jag lallade mest omkring å skrek på dom andra att dom gjorde fel ;P Men sen blev det kallt, så vi drog in å killarna va så där härligt manliga å körde röda hand :P Jag va iofs oxå med, men Fabian fick bara slå jättelöst på mig, så det va nice ;P Eli vann iaf :P
Sen hade vi matte med vikarie, å sist hade vi mediakunskap.
   På bussen hem så satt Julia framför mig, å så kom det två tanter som satte sig bredvid mig å Julia å vi började smsa lite skoj saker till varandra xP Å när jag kom hem fick jag ta ut Dharma på en prommis, å när jag kom in igen så märkte jag på en gång att det var dämpat och tyst. Pappa är hemma. Va uppe å hälsade på honom i ca 20 sek. Han va jättetrött å jättedålig :/ ska tydligen komma hjälp hit 2/3 ggr om dan å hjälpa pappa med sina "matpåsar"..
   Men nu måste jag sätta igång med maten, för alla här e jättehungriga. blir typ Kyckling med pasta å ärtor ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0