Vad behöver man pojkvän till? ;)

Hej hej ^^
Idag när jag vaknade så låg Dharma jättenära mig å sov, så jag vände mig om å borrade in huvudet i hennes päls, hur mysigt som helst ^^ Vad behöver man en pojkvän till? Man kan vakna mysigt ändå ;) ;)
   Va iaf fett segt idag när man väl gått upp. Ont i knäna hade jag oxå efter att jag sprang igår =P Käkade iaf frukost å sen gick jag till bussen. Nu har vi nyss kommit till skolan, sitter här på datakunskapen, vi ska typ ha powerpoint-presentation idag -.-' It sucks! Hoppas jag slipper presentera för klassen det jag har gjort xP
Men men, nu kommer jag inte på nåt mer å skriva, men vi hörs sen ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0