YES! Johan Palm är ute ur leken ;D

Tja tja =)
Den femte snigel ska heta Porry Potter eller Tufftork.. har inte bestämt mig än.. ni får rösta! kommentera å skriv vilket namn ni gillar mest ;D
Kvällen spenderades framför TV:n med Alexandra, Fredrik, Lotta, mamma å en tallrik glass. Vi kollade på Idol, och äntligen, ÄNTLIGEN (!!!!!!) så åkte Johan Palm ut :) Seriöst, har fan aldrig garvat så mkt som jag gjorde när den där tjejen fick komma upp på scenen (jo, har jag iofs gjort, men ändå, det va galet kul xD) seriöst, hur kan man vara så beroende? :S =P
Å shiiiit va nervös jag va att Alice skulle åka ut :S men som tur va så blev det ju Johan ;D

Hehe å Robin blev nog ganska glad för bilen han fick oxå ;D
Sen iaf så kopplades Dharma å jag å Alex gick ut. Jag skulle ut med Dharma, å Alex skulle hem å släppa ut råttorna å fixa lite saker å sen komma. Men vi fastnade utanför henne, å jag sa hej till Daniels nya tjej (Hon är platinablond och jättesmal, why am i not surprised? xD) å sen stog jag å Alex å pratade, å pratade, å pratade... sen såg vi att kl va halv 1, så jag gick klart min promenad med Dharma, å Alex gick in å släppte ut råttorna.
Nu sitter jag här å halvsover. Men jag ska väl borsta tänderna nu å sen natta fiskarna å snäckorna, å sen krypa ner å försöka å hålla mig vaken tills Alex kommer ;D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0