ZzZzZz

Hej hej
Hade som sagt word-prov idag,  det gick jättebra :D Gjorde allt på alla tre nivåer :D Så ska bli kul å se vad jag får ^^ Sen hade vi hemsk matte med Marek. Vi gjorde cirkeldiagram. Å sen vad det lunch, å sist så va det samhäll. Efter skolan så skrev Staphanie, Jessica å jag frågor till vår intervju, å sen åkte vi iväg till stället där vi skulle intervjua. Men det fanns ingen där som kunde svara på våra fåror -.-' Så halv 3 på onsdag ska vi dit. Tredje gången gillt eller? xD
   När jag kom hem så åt vi, det blev stuvade makaroner med köttbullar, guud så gott, mat som farmor alltid brukade göra, så det va mumsigt ^^
Men nu sitter jag här iaf. Mår inte ett dugg bättre än vad jag gjorde igår. Har mått skit hela dagen...
Men jag å Lotta ska till småkusinerna i helgen :D från lördag till söndag, å på lördag ska jag å mamma till fotomässan =)
Nu e jag trött som fan iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hahahaha men hur ska jag kunna veta stavningen ? XD

2008-11-10 @ 19:43:23
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0