-

Tja tja
Har nu hunnit med å kolla på Idol, Alice e ju så jävla bra :D å så har jag chattat med lite sköna personer, å så har jag gjort min personbeskrivning! :D E fett stolt  ;P

Igår åkte ju tyvärr Rasmus ut, tyckte det fanns dom som va sämre än honom, men men, han va väl inte så jättebra, men ändå =P


En person jag chattade med, Erik, som jag har berättat om förut, började skriva till mig idag...

Erik säger (21:31):

vacker klänning!

Erik säger (21:31):

upskirt!

Caroline] ... säger (21:32):

eeh.. tack

Erik säger (21:32):

inga problemas

Erik säger (21:32):

händer i barkaby då?

Caroline] ... säger (21:32):

?

Erik säger (21:32):

nice legs

Caroline] ... säger (21:33):

vad går du på?

Erik säger (21:33):

lim

Erik säger (21:33):

skoja ^^

Erik säger (21:33):

vad gör du då?

Caroline] ... säger (21:34):

chattar med kompisar å gör läxa -.-'

Erik säger (21:34):

inte så kul

Erik säger (21:35):

men du carro

Erik säger (21:35):

??

Caroline] ... säger (21:35):

aa?

Erik säger (21:35):

Viktiga är att du gör vad du vill..

Erik säger (21:35):

Låt ingen stoppa dig

Caroline] ... säger (21:36):

eeh... okej..

Helt normal lixom :P
Men nu ska jag fixa disken, ajuste, maten idag blev lyckad :D, å sen, om jag orkar, ska jag kolla på Smallville, å sen ska jag sussa ^^
Puss å kram <3

/C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0