-

Usch vilket väder det e ute >.< Har precis varit ute med Dharma, inte kul -.-' 'har nyss gett henne mat iaf ^^ Hon fick lte special, hon fick lite fil å morötter oxå ;D
   Jag har kollat på en av de få familjebilder vi har från Californien. Då är vi alla framför Grand Canyon, det e en fin bild =) Så jag ska förstora den å göra den svartvit å köpa en svart ram, å så ska jag hänga den ovanför byrån, det kommer bli skitfint! :D Å mamma verkar tycka det e ok, så det e ju nice ;D Sen har jag ju massa bilder på mina kära marsvin som jag oxå vill göra svartvita å köpa små svarta ramar till å hänga upp ovanför sängen :) Ska nog snacka lite med mamma ;)
   Eftersom att det är som äckelpäckelväder idag så ska jag ägna dagen åt att kolla på Smallville tror jag ;D Ska bli nice! ;P Skönt å ta en paus från städandet =P ska iaf gå å dricka nåt nu, e fett törstig!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0