-

Jaa.. har väl eg. ingenting vettigt å skirva (har jag någonsin det? =P) men jag kan ju säga att jag har kollat andra avenyn, å att jag har absolut noll koll på vad som kommer vara med på provet vi ska ha på tisdag å onsdag i sh.. så det blir väl till å skaffa fusklapp ;P

Jaa.. har det hänt så mkt mer? Ajuste, Mormor, Eric å farbror Jan kom ju förbi ett tag =) Så vi åt lite tårta å drack kaffe å saft, va trevligt =) Sen hade vi möte, blev lite tjafs som vanligt (hatar å behöva sitta å lyssna på allt sånt -.-') å så har jag städat toaletterna som va min uppgift den här veckan :P Ajuste, tränade ju lite tidigare idag, å det kändes bra ^^
Jaaa.. det va väl vad jag hade å säga =)
Ska kolla ett sista sv-avsnitt nu, å sen ska ag väl lägga mig =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0