6:17

Hej hej =)
Muhaha, har haft ännu ett av mina najsiga konversationer med Calle å Fabian ;) xD Fett kul :P

Jaa.. sen jag senast skrev har det inte hänt så värst mkt.. har glott massa smallville ;P å "Paris Hiltons new BBF" har jag kollat de två avsnitten av. Lite kul faktiskt :P
Men nu ska jag iaf sova. E ju gympa imorn. Känns som om jag borde gå för att inte få IG... men jag vill verkligen inte.. :/ :/ Men har lixom inte varit på någon lektion.. va där på orientertingen, typ enda gången.. Aja, får se hur jag gör. Ska till DN imorn iaf, e ju fucking kär-dag -.-' Boooring, men men :P
Nu ska jag sova iaf, e fett trött xP
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: JULIA

för att jag är så galet tuff!:)

2008-10-15 @ 11:46:00
URL: http://juuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0