Fiskar idag ;)

Tja =)
När jag vaknade idag kom både mamma å pappa å frågade när jag kom hem inatt, "Eeh, vid 11-tiden" svarar jag, å då berättat mamma å pappa i mun på varandra att pappa kom hem kl 2 å såg att jag inte låg i min säng, så han ringde mig flera gånger, å väckte mamma, å ingen såg att jag låg i soffan :P Å dom blev jätteoroliga för det va dålig väder å jag gick omkring i klänning :P Å mamma såg mig först på morgonen när hon kom ner, haha xD

Har iaf mest städat idag. Skrivbordet e clean nu, så det e nice :D
Skulle eg. till IKEA idag. Pappa å Fredde skulle åka å slänga massa saker, för vi behövde ju bussen till ikea, men det va tydigen fullt där å världens kö, så det får vi vänta med :( synd. för jag hade hoppats på å få lite saker idag som jag velat ha nu ett tag.. men men, får väl ta det senare =)

Nu ska vi snart äta iaf, å sen ska jag å pappa iväg å handla fiskar! :D Fett nice :)
Men ska kolla lite på blocket nu om man hittar nåt skoj ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0