Före-Efter

Tja =)
Nu ska jag lägga in massa bilder på hur rummet såg ut innan och hur det ser ut nu ;)

Gamla stolen, inte speciellt fräsch -.-'


Å så den nya stolen :D


Innan

Så här hade jag mina kläder innan, allt i en röra i en låda under sängen :P


Men nu har jag det i den här fina byrån som tog mig 3 ½ timme å sätta ihop xP Men där i hörnan där gitarren står nu, så ska jag köpa en stor växt å ha =)


Hehe, å innan man börjar lägga in kläder, så kan man ha lite kul ;)
 

Innan hade jag denna alldeles för stora matta =P (Hade inte flyttat om i rummet när den här bilden togs xP)


Men nu har jag denna ;D


Har tagit bort alla affischer jag hade i rummet, så det e ganska tomt på väggarna nu =P (det är renare på väggarna nu än det e på bilden, bara så ni vet ;P ) Men jag ska ju hänga upp gitarrerna där sen =) Å så ska jag köpa en ny klocka, för grönt mot grönt är inte så snyggt ;P


Å så har jag städat skrivbordet ;)


Ja, det va väl det ;P Men visst blev det fint? Jag blev skitnöjd iaf :D å jag e trött som fan :P Tog som sagt 3½ timme å sätta ihop byrån, sen gjorde jag tacos rekordsnabbt så Erik skulle kunna hinna käka innan han åkte oxå, å sen när jag va klar i rummet så gick jag ner å tvättade både maskin- och handtvätt, å så bytte jag lakan å allt i sängen, sen började jag tvätta väggarna i rummet, för dom va så skitiga, å så tog jag ner alla affischer i rummet å tvättade dörrarna, så jag e trött som fan! xP Har dock disken jag måste göra innan jag lägger mig -.-' så jag ska väl göra den nu, å sen lägga mig i min rena säng å sova gott ;D
Natti natti
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

hehe tack^^ fast jag vill göra en förändring =P

2008-10-30 @ 14:35:32
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0