Fredag! :D

Tja :D idag e jag glad, för idag e det fredag, så nu e det helg! Fett nice! :D
Dagen började med engelska där vi spelade upp våra saker. Det gick rätt bra tycker jag :) Haha, å här är bilderna på Calle å Fabian ;)
Fabian med sin nagelfil ;P

Calle, kanske inte syns så jättemkt att han har klänning, men han har det ;P



Sen hade vi lite rast, så då körde vi killer (biljard ;P) jag förlorade som vanligt, för mina bollar hamnar ju i så bra läge för alla andra!! :P Sen hade vi matte, and guess what? Jo, det blev bråk som vanligt ;P Så några av oss drog därifrån :P Men både Micke å Jessica svek oss, för dom sa att dom skulle gå, men dom gjorde inte det! >.< Å Marek den dumma jäveln trodde att vi gick för att vi ville plugga, OFTA! xD
Vi gick iaf å spelade biljard, och jag gjorde bort mig lite -.-' Vi spelade killer dåra, å så undrade jag vem som va den svarta bollen. Å jag frågade den mörkaste killen som va med å spelade "Är du svart?" Haha, e det typiskt mig eller? XD

Som sista lektion hade vi iaf svenska, där satt vi i grupper å disskuterade repotage. Å Cecilia, vår lärare, var borta i 5 min, då blev det kaos, typ alla kastade pappaerbollar och flygplan på varandra xP Men sen slutade vi iaf, å jag åkte hem å käkade (jag slipper göra mat idag, för pappa gjorde det, nice ;)) å sen satte jag mig här ^^
I helgen ska jag försöka å plugga ikapp lite. Men idag ska jag träna med Alex, å så ska jag träffa Johan =) Inte för att jag känner så jättestor lust till det, men det är väl för att det har varit som det har mellan oss, så vi får hoppas att det känns bättre efter att vi träffats =)

Bjuder på lite bilder på mina sötnosar oxå =)




Nu ska jag kolla Smallville iaf ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

jag gillade min feminstiska sida..

2008-10-10 @ 14:09:49
Postat av: Stephanie

HAHAHAHA fabian och calle x''''D

2008-10-10 @ 17:04:19
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Jessica

MEN PALLA CARRO seriöst

2008-10-10 @ 18:01:00
Postat av: Fabian

Vadå stephanie :P jag ser ju otroligt bra ut även med kvinnokläder :P vill se calles rektion när han ser bilderna bara xD

2008-10-11 @ 12:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0