Gaah! :S

Tja
Tillbaka från bion nu. Ett tips, vill ni bli sluta spegla er så mkt, se på mirrors, för då vågar ni inte!! :P Ne, men seriöst, den va fan läskig :S :P Så jag satt å bet ner naglarna under hela filmen. Å jag fattar verkligen inte hur Alex kan sitta där, å inte röra en min fast det e hur läskigt som helst!!!! Ne konstig människa det asså ;P
Men mitt betyg blev väl 4 ½ stjärnor av 5, den sista halvan går bort, för det va lite dåligt slut tycker jag ;P
Nu iaf så ska jag lägga mig å försöka sova å inte tänka på speglar -.-'
Imorn ska jag upp kl 8 för jag å mamma ska till sjukhuset, BLÄÄÄÄ säger jag till det!!! >.< Vi ska till dietisten först, å sen upp å ta ett Hba1c, å jag hoppas verkligen att jag bara ska kolla Hba1c:et å inte snacka lr så, för det vill jag inte! Då kommer jag dra där ifrån, seriöst. Det räcker med ett "samtal" var tredje månad, oftare än så går jag fan inte med på -.-'
Aja, får väl se hur det går iaf =)
Nu ska jag mata firrarna å sen krypa ner ^^
Natti natti, puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0