Home

Tja tja
Nu är första dagen avklarad, bara fyra dagar kvar till helg xP
Usch va trött jag är =( Hade skitsvårt å somna, la mig vid halv 12, somnade vid 2-tiden -.-' Men jag låg å tänkte lite.. tänkte att jag kanske ska ta å åka till farfar någon helg, va så länge sen =) Å så vill jag hälsa på farmor (hennes grav) för jag har himla dåligt samvete över att jag inte varit där en endaste gång sen ursättningen :/  (hon dog 2005..) Men då kan jag köpa med mig 2 rosor. En till farfar, å en till farmor =)
Men vet inte när jag ska göra det, för farfar åker ju till Spanien i en månad snart, så efter det  någon gång =)

Nu har jag iaf precis kommit hem. Tänkte öva lite sång nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0