Inte vad jag tänkt mig :P

Ne, den här kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig :P Följde då som sagt med Alex till fruängen, å där träffade vi ägarna å två rottweiler, en tik, Anza, och så en hane som jag inte kommer ihåg namnet på, men han va så jääävla fin, han va skitstor, å va otroligt stabil =)
Men iaf, vi fick hunden å så gick vi, men nästan på en gång så märkte vi att hon inte alls va som dom lovat,  lugn och inte nån problemhund, utan hon va vild som fan. Så Alex ringde dom å sa att det inte kommer funka, men dom tyckte att hon skulle pröva till imorgon, men det ville vi inte, för vi visste att det inte skulle funka, så vi gick till fruängen i regnet å tog 707an till skärholmen, satt å mumsade lite chips på vägen ;P å i Skärholmen bytte vi till 740an, där träffade vi på Elin S, Maddes kompis, som vi pratade lite med, å hon å sin kompis gick av på samma station, å där väntade vi på ägaren som kom å hämtade Anza, å vi pratade lite, sen gick Jag, Alex å Elin till t-banan å så åkte vi hem =) Å Alex å jag va lite härligt flumm ;P
Vi gick hem till henne först iaf, å sen gick vi hem till mig där vi är nu =) å nu får vi se vad vi ska göra, Alex e trött, men vi kanske spelar lite spel, lr så får hon spela så spelar jag lite spel ;P
Haha, å jag som hade tänkt en lugn kväll framför tvn med lite chips, men ne, så blev det inte ;P Haha, men det gör inte så mkt, va skoj ändå :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0