Måste plugga!!!

Tja =)
Inatt sov jag 11 ½ timme ^^ Så jävla skönt :D så jag va fett utvilad när jag vaknade =) Började ju kl 11:30 idag. (skippade gympan idag, haha men jag va inte den enda, endast en tredjedel, 12 pers, va där idag XD)
Hehe, träffade Kenny på bussen oxå, jag typ tjaa", han kollar på mig "tja" säger han å går å sätter sig längst bak i bussen, haha xD
Vi hade ljudteknik först, där började jag min intervju med Jessica, fett kul :D Men tyvärr blev den bara 2:40 lång, den ska bli 4 min, så jag måste hitta på fler frågor :P Sen gick vår lärare, han skulle förberade inför kär-dagen, men vi fick va kvar, haha å då börajde Micke å Amel sjunga, Amel sjunger ganska bra, men herregud, Micke asså, fan va det lät xP

Sen skulle vi då ha kär-dag, vi skulle börja med lektion, men alla väntade utanför i ca 20 min, men ingen lärare kom, så när första gruppen var klara i aulan så kommer vår lärare ut, å hon hade tydligen missuppfattat allt "mina kollegor sa.." E det inte lärarna som alltid säger att man inte ska lita på sina kollegor utan kolla upp sånt sjäv?
Jaja, så sen gick vi in i aulan då, å det va tema hållbar utveckling, å så va det en assnygg kille som spelade gitarr å sjöng ;) Haha å på slutet så spelade "lärarbandet" å Matts, vår sh-lärare sjöng, det va lite kul ^^ men det lät bra =)

Men nu e jag hemma iaf, Charlotte, farfar å jag har precis varit å handlat glass :P jag prövade snickers-glassen, å den va ganska god faktiskt =)
Men nu har farfar åkt hem, å jag ska snart börja med maten =)
Denna vecka blir det:
Grön ärtsoppa med gräddfilsklick                          scones
          
Och efteråt blir det kräftor ;P


Å efteråt ska jag plugga -.-'
Men nu ska jag laga mat!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0