nice :D

Tja :D
High School Musical va bra :D Efter vion kom Jenny, Maddes kompis, å vi drog till H&M där Jenny handladde underkläder, å jag köpte två tröjor + hårfärgningsmedel ;P Så jag ska färga håret imorn typ, så får vi se hur det blir ;P
Fick iaf presenter av Madde idag :D
fick ett par assöta örhängen + halsband :D Å så en film, Camp Rock, som jag precis kollat på. Fett bra :D Men det slutade inte som jag tänkt mig >.< :P

Örhängena


Halsbandet =)


Filmen (Muhahaha, Steph lär hata mig för att jag tyckte den va bra. Jonas Brothers e ju med XD)


Tröjorna + hårfärgen


___________________________________________________________________________________
Johan kom precis förbi med min present :D Soundtracket till High Scool Musical 3 :D Han e ju för söt ^^


Det här inlägget skulle eg. publicerats i förrgår, men internet muppade, så därför kommer det in nu ;)

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0