Nice söndag :D

Tja ^^
Alex kom till mig igår å så sov vi här. Sen följde hon med idag till intervjun, å den gick bra =) Hon frågade lite olika saker å jag fick berätta om mitt liv på 15 min :P men vi får se om jag får nåt mail sen om jag kommit vidare eller inte ^^ Filmen heter iaf Mörker, och är en novelfilm på 30 min ;P
Sen åkte vi till Sergel å hämtade ut biljetterna till high school musical 3 :D Sen käkade vi, å sen gick vi till H&M där jag köpte en halsduk, sen gick vi vidare till en annan H&M (trodde jag!) va en unge där som ramlat, hade klättrat utanför rulltrappan tror jag, så det va ambulans där, stackare =( Men iaf, hittade en mössa å 2 tröjor jag ville köpa, å så i kassan räcker jag fram H&M-kortet, å hon i kassan tittar på mig och säger "Det här är Kappahl" Haha, så det blev ju lite pinsamt ;P Men jag köpte mössan iaf ;D



Sen åkte vi hem iaf, för Alexandra va tvungen å gå ut med Charlie, å jag skulle lämna tillbaka Eriks busskort till Erik. Sen åkte jag iväg på en gång, tillbaka till t-centralen där jag letade upp Fabian, Calle å Anton från klassen. Vi gick till burger king först, sen filmade vi lite till deras film, haha å Fabian åt liiite mkt hamburgare, å liiite för snabbt, så han spydde fan nästa xP å så försökte han springa på väggen.. det gick ju bra -.-' xD
Sen drog vi hem till Fabian å va hos honom å gjorde inget spec. till typ halv 7 då vi åkte hem ^^ Såg mitt hatobjekt på bussen hem oxå, Jenni Berisa -.-'
När jag kom hem så gjorde jag mackor å våfflor, å så tvättade jag händerna å skulle torka dom, å då ser jag en äcklig jävla långbensspindel!! Usch! >.<'
Gott! :D                                                         Blää! >.<
   
Sen iaf så kollade jag första avsnitt av Andra Avenyn, så nu ska jag kolla de andra 2 ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0