SRRY!

Shit asså, srry srry srrry för galet dålig uppdatering! Har helt enkelt inte haft tid, haft så mkt å göra :P men nu börjar skolan inte förän om lång tid, så nu ska jag berätta allt :D

I måndags så åkte jag till fruängen efter skolan, å på tunnelbanan så träffade jag Tomas :D En gammal kompis, vi spelade i orkestern tillsammans å vi brukade skojflörta lite i skolan :P Men det va fett kul å träffa honom igen ^^ Bara det att han typ har blivit ganska snobbig xD å så har han växt ganska mkt, för förut va han fett kort ;P
Men iaf, det va kul :D så vi pratade ända till fruängen där vi båda gick av, å han åkte till sig å jag väntade på Alex som kom en stund senare. Då gick vi å köpte present till Madde, blev en flumm-blåsfisk, å ett hjärtformat doftljus ^^ Sen gick vi vidare till konsum å handlade lite tårtsaker, å sen vidare till Alex där vi gjorde tårtan :D Blev grädde på första lagret, krossade maränger på andra å sen täckte vi hela tårtan med smält choklad, å så skrev vi 16 med non stops :)

Efter ett tag blev vi fett hungriga, så vi fick pengar av Alexs pappa, då gick vi till fruängen igen å handlade saker till tacos :D Å sen tillbaka till Alex där vi gjorde tacos till hennes familj, å sen åt vi, fett gott :D Efter att vi käkat så chillade vi lite, å sen gick vi till mig där vi bytte om å så tränade vi =) Vi tränade styrka ute i boden ;) Å sen sprang vi ett pyttelitet varv, jag höll på å dö -.-' (Haha, Steph: Här är parken xP) Så bra e min kondition :P Sen tränade vi lite till, å sen gick vi in i källarn å körde orbitreken i 10 min var, å sen gick Alex hem å jag gick upp å la mig å tänkte vila lite innan jag tog en dusch, å sen hade jag tänkt å plugga till provet. Men, såklart, så somnar  jag :P Med kläderna på, ovanför täcket :P å sen vakande jag runt 4 å kröp under täcket å somnade om xP 

Kl sju vaknade jag å gick ner å tog min efterlängtade dusch ;P Haha å det va lite kul, för jag tyckte jag stog där jättelänge i duschen, typ 15-20 min, men när jag kommer ut igen å kollar på klockan så ser jag att jag bara stått där i 7-8 min! Seriöst, jag förstår verkligen inte hur folk kan duscha i 20 minuter! det e fan helt galet :P Jag kan inte ens om jag försöker XD
Jaja, sen iaf så va skolan ganska tråkig, hade ju prov, men jag tror det gick helt ok, för jag läste lite på bussen ^^
Efter skolan så åkte jag hem å hann bara fixa till mig lite, slå in paketen å packa ner lite saker, innan jag var tvungen å gå. Vid busshållsplatsen kom Alex, å vi åkte till Älvsjö. Men vi hade inte behövt stressa, för Mimmis buss var försenad, så vi fick ta ett senare tåg. Vi träffade på Jenny på tåget oxå, Maddes kompis som vi träffat ett par gånger tidigare, så vi åkte dit tillsammans, å väl där så fick vi veta att Madde skulle komma om 20 min, 25 min senare är hon där, alla va gaaalet hungriga, så vi gick å käkade, å det va nån halft galen malaysier-kille där som satt å sjöng sånger för Madde för att hon fyllde år XD å Madde fick en klubba av snubben som gör käk, i födelsedagspresent ;P
Sen kom det in ett gäng killar, å när vi skulle sjunga för Madde så ville vi att dom skulle sjunga med oss, men det va bara en kille som va snäll nog å ställa sig upp å sjunga, så han fick en bit tårta som tack ^^ Hela tårtan gick åt :P Vi bjöd malaysier-killen, och snubben som gör käk också ;)
Haha, å sen fick vi veta av snubben som gör käk att dom där killarna var bögar, och dom var så sura för att malaysier-killen brukar sjunga å snacka med dom, så när han gjorde det med oss så blev dom fett sura ;P
Men efteråt så.. gjorde vi lite annat XD å så satt vi där vid stationen ett tag, men sen tog vi ett tåg hem. Å typ alla förutom Mimmi va fett kissnödiga, så när vi kom fram till Älvsjö så rusade vi till några buskar precis vid cykelstället, och jag hittar en skitbra plats å säger högt "Här ska jag kissa!" och då vänder det sig en person om som står precis där å har låst sin cykel, som jag inte sett för han var helt svartklädd, å omg va jag började asgarva, alla andra oxå! XD å sen så va det samma person (tror jag?) som kollade när Jenny satt å kissade vid en sten, å så sa han "Thats embarrassing" å gick. Haha, så det va en helt galen kul kväll :D :D Å när jag kom hem så tog jag ur linserna å stupade i säng på en gång xD

Idag vakande jag halv 9, å jag har inte ätit än, så jag ska göra det efter att jag gått ut med Dharma =)
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

Han va kines XD

2008-10-08 @ 12:23:20
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0