Stolt ;D

Tja :D
Har kännt mig jävligt yr hela dagen idag :S La mig ju å kollade på fiskarna förut iaf, sen somnade jag å sen gick jag upp å yrade lite, sen la jag mig igen å somnade om. Sen gick jag upp å käkade majskolvar å sen satte jag mig framför datorn igen å kände mig fett yr :S Aja, ska iaf på bio ikväll! ;D Ska se Mirrors, med Alexandra ^^


Polisen Ben Carson tvingas lämna sin tjänst efter en olycka. Han tar jobb som nattvakt på ett varuhus vars speglar visar sig dölja en hemsk hemlighet.

Å jag e fett stolt :D För jag blev ju medlem i bioklubben för några veckor sen, å jag kunde fortfarande inte logga in, så jag ringde, JAG RINGDE, SFkundtjänst, så fixade dom det ;) För er som inte vet det så har jag galet med telefonskräck, så jag e fett stolt ;D
Nu ska jag iaf kolla Smallville :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0