Tidig morgon, men bra dag ;D

Tja =)
Idag väcktes jag kl 7:30 av mamma, inte kul, men jag gick upp å käkade frukost å sånt, å kl 20 över så gick vi till bussen som vi åkte till Älvsjö station där vi precis missade den andra bussen, så vi fick vänta på nästa, som va försenad, men vi kom i tid iaf =)
Hos dietisten gick allt bra, hon tyckte att allt blivit mycket bättre sen första gången vi träffades, men att hon inte kommer boka in något nytt besök, utan det får vi göra om vi vill prata om nåt =)
Sen gick vi då upp till diabetesavdelningen där vi fick vänta ett tag, för det va väldigt stressigt där, och Ann-Britt skulle ta oss när hon kunde, så när hon va klar med sina saker så fick jag ta ett Hba1c, å eftersom att det nu va så stressigt så hann vi inte sitta ner å prata ;) Men iaf, förra gången, för 4 veckor sen, låg mitt Hba1c på 11,9, men nu låg det på 6,2, fattar ni va bra det e eller? :D :D så jag blev fett glad ;D
Sen iaf så handlade vi lite saker på apoteket, jag fick en "lip care" och en "body lotion" från Oliva.

  
Sen käkade vi, god mat som vanligt på Huddinge tycker jag, särskilt salladen ;P Sen åkte vi till fruängen där mamma hämtade ut ett paket, å sen gick vi hem =) När vi kom hem så la vi oss i mamma å pappas säng å kollade på "Fåglarna" som mamma hjälpte mig å analysera. Filmen va bra, förutom slutet som sög k*k -.-' Seriöst, världens sämsta slut =P sen iaf va jag så jäävla trött, så jag gick ner å sov i ca 3 timmar xP
Va sista dagen jag gick upp tidigt nu, för det e faktiskt LOV! :P nu ska jag sova ut å vila mig resten av lovet så jag blir frisk! :P
Men nu kommer jag inte på nå mer å skriva ;P
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0