Wall-E

Hej hej =)
Nu är jag tillbaka efter att ha sett världens mest sötaste film :) Så jävla gullig asså :D Mamma å Lotta skulle iväg på bio, å frågade om jag vill med, så det bangade man ju inte på ;) Har även fixat nytt medlemskap i bio-klubben, då mitt gamla kort varit borta hur länge som helst ;P
Nu är jag hemma iaf. Blir ingen träning idag, blir för sent. Men det blir det imorn istället =) Visserligen kommer jag va trött som fan, det e en ganska lång skoldag+gitarrlektion imorn, men men, det är väl bara å bita ihop å köra på ;)


Efter åratal av ohejdad konsumtion är Jorden täckt av skräp. För att göras beboelig igen flyr människorna Jorden och placerar ut miljontals små robotar för att städa upp. Efter hundratals år finns bara roboten WALL-E kvar; allt han vet om människor har han lärt sig av våra kvarlämningar. Han känner sig ensam, men en dag möter han roboten EVE, och ett stort äventyr kan ta sin början..

Nu ska jag iaf upp å ta ett bad, lär väl bli av med min fluff-frilla ;P Om jag pallar tvätta håret vill säga xP Tänkte lägga mig snart, å det e så jobbigt å somna med blött hår, så vi får se :P
Så här ser mitt hår ut för tillfället iaf ;P

Men nu ska jag bada ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0