-

Tja tja
Han inte skriva allt jag skulle förut, för jag skulle upp å bada.
Men iaf. Det märks verkligen att pappa e sjuk nu. Jag menar, visst gick man å tänkte på det jättemkt å så, men nu när han ligger på sjukhuset, nu känns det verkligen verkligt. Å det e skitjobbigt. Om jag tänkte mkt på det förut, så är det inget emot vad jag gör nu efter mitt besök hos honom idag.. =/
Skulle ju eg. haft min första gitarrlektion idag. Men jag var ju hos pappa, å ärligt talat hade jag ingen lust alls å spela gitarr. Har inte haft det på ett tag nu, spelar hellre piano.
Funderar på om jag kanska ska besöka pappa imorn igen efter skolan.. även om det e skitjobbigt för mig, å jag typ satt å grät hela vägen hem (snacka om att alla glodde -.-') så vet jag att pappa blir glad av att jag kommer och han får lite besök. Fast iofs ska mamma och farfar dit imorgon, så vi får se..

Fick precis höra av mamma att hon fick mail idag om att jag kommit försent, och att Erik varit borta 4 (hur fan har lyckas han med det på två veckor!?) lektioner. För hon e ju med i "Skola 24" där hon kan hålla koll på vår närvaro. Jag kom försent idag p.g.a att bussen va försenad, men imorgon så e det ju orientering. Å jag å Stephie hade tänkt å "försova" oss.. men det kommer ju mamma antagligen få reda på.. men men, jag pallar verkligen inte orientera, särskilt inte med tanke på hur jag mår nu.. och om jag bara pratar med mamma så lär hon förstå, så det e nog lugnt ändå.

Men nu ska jag gå å ta en c-vitamin, känner att jag håller på å börja bli förskyld =(
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0