-

Tja.
Srry för seg uppdatering idag igen, men jag somnade när jag kommit hem från skolan xP
Väcktes idag av mamma iaf, så jag gick upp å kramade pappa hejdå. Sen käkade jag frukost å allt det där å sen åkte jag till skolan där vi började med datakunskap, å där fick vi börja med en powerpoint uppgift, men jag hann ganska lång, å vi har 2 lektioner kvar på det, men det hinner jag nog lätt ^^ Sen va det matte, där räknade vi =P å sen va det lunch, va nån pyttipanna som smakade inte gott alls xP Å som sista lektion hade vi samhällskunskap, där gjorde vi namnleken igen =P Men det va ganska bra, för nu kan jag alla namn =)

Sen åkte jag då hem, pratade lite med mamma. Hon berättade att pappa hade fått ett fint rum, han ligger själv, finns en säng till, men det kommer nog ingen annan. Å när dom kom dit så fick han nån nål med slang som gick från typ armvecket till halsen nånstans (under huden asså :S) å först provkörde dom systemet i 3 timmar, å sen började dom behandlingen. Å tydligen så e det nån behandling som gör att han kan tappa tå- och fingernaglarna, så han fick sitta med händer å fötter i typ iskuber i en timme, stackarn =( Han har tydligen en skitfin platt-tv på rummet, men det kostar 70 kr/dag för att kolla på den, så Viktor ska dit ikväll å lämna lite saker b.la vår bärbara DVD-spelare.

Sen då så somnade jag *snark* å sov fram till kl 5, då gick jag upp å käkade en risifrutti å piggnade till lite. Men idag e det måndag, p jag har skrivit upp mig på listan idag, så idag e det jag som fixar maten + köket, så jag ska börja med det nu så jag blir klar till kl 7 (eg. kl 6, men det blir senare idag, för alla kommer hem sent)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0