2:21

Hej.
Nu har jag tittat på Smallville i ett par timmar, å så har jag gjort matte, va tvungen å räkna ikapp lite som jag missat i torsdags å fredags.

Jag låg å tänkte ganska mkt igår när jag inte kunde somna, bl.a kom jag å tänka på att fyfan vilket tråkigt liv jag har eg.
Seriöst, vad går mitt liv ut på? Vad lever jag för?
En vanlig dag för mig ser ut ungefär så att jag tvingar mig upp till skolan, å försöker å få alla å tro att jag mår bra genom att va lite allmänt flum typ varje dag. Efter skolan åker jag hem å va fan gör jag då? jo, jag sätter mig vid datorn å sitter där resten av kvällen. Jag gör fan inte något annat. Å det värsta, det e fan att jag sitter å skriver om det dag efter dag.. jag menar, hur fan kan jag ha ca 15 läsare om dan? Vem vill läsa om mitt skittråkiga liv eg.?

Det jag lever för.. det e väl för familj, vännerna å djuren. Annars e det inget speciellt. Nu e det inte så att jag menar att det jag räknat upp inte duger, för det e klart dom gör det, annars hade jag inte suttit här idag. Då hade jag hoppat framför ett tåg/bil, tagit överdos, vad som helst, för länge sen. Och det har jag mina vänner framför allt att tacka för <3
Men det e lixom inte nå speicellt spännande liv jag har. Har inga spännande saker på gång. För det mesta är allt dystert i mitt liv.

Förut hade jag iaf en jävligt flum å rolig familj (mest brorsorna) men sen pappa blivit sjuk i cancer så har allt det försvunnit. När pappa e nere å käkar eller nåt så vågar man knappt röra sig i huset i rädsla för att få honom på dåligt humör. Och när han ligger å sover vågar man knappt röra sig i huset då heller i rädsla för å väcka honom.
Jag är rädd för att prata med pappa. Vet inte vad jag ska säga, vad jag ska göra. Har ingen aning om vilket humör han är på, och jag vill inte fråga honom längre hur han mår, för jag får alltid samma svar "Det e dåligt.." Och jag vill inte höra det svaret, för det blir jag bara så jävla ledsen av.

Det jag eg. vill säga med det här inlägget e att jag e jävlgt less på mitt liv. För det e så jävla tråkigt. Jag vill göra nåt meningsfullt, jag vill ha lite kul! Men det kommer väl aldrig hända antagligen =(
Men men.. nu ska jag sova.. får se om jag kan somna inatt bara.
Godnatt. Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A

Ska vi bilda klubb? Jag har undrat över de frågorna i många år nu, och inte kommit fram till ett skit.

2008-09-08 @ 22:42:00
Postat av: Anonym

2008-09-08 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0