3:3

Tja tja
Gitarrkursen idag va ok. Blev hämtad av mamma å pappa, men dom va sena, men men =P Så när jag kom hem så käkade jag lite, sen satte jag mig framför datan (my life -.-') å kollade på Smallville, sååå jävla bra asså! =D Ni som inte sett den, gå in på www.surfthechannel.com ->Channels -> Tv -> Smallville å så e det bara å glo ;) hur nice som helst =D

Imorn då.. då ska jag vara vid gympasalen kl 9 för den där jävla orienteringen >:( Men det e ju typ så att om jag inte orienterar så måste jag göra det som rest. Å då gör jag det hellre på en gång. Så jag ska orientera med Stephanie, får se hur många kontroller vi hittar å hur många poäng vi får ;P E typ poängorientering.
Men men, måste gå å lägga mig nu så jag orkar imorrn, e ju inte bara orientering, utan även insparksfest, and that's gonna be niice ;)

Jaja, nighty nighty.
Puss å kram <3

Snygging ;)


/C

Kommentarer
Postat av: JULIA

åh tack sötnos :)

precis.. idag var rent ut sagt en skit dag. men ni är så söta varje dag så det blir säkert super :)



puss!

2008-09-09 @ 23:11:49
URL: http://juuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0