4:13

Råkade bli ett till SV-avsnitt, så nån matte hinner jag inte med.. Ne, måste verkligen plugga ikapp matten nån dag..
Fett jobbigt, måste fixa disken, fast jag ska göra det imorn då jag ska laga mat, men farfar bad mig, å om jag väntar med å göra det tills imorn när jag ändå ska göra det så kommer han fixa det under dagen, å det vill jag inte >.<
Gaah, ne, det här har eg. varit en riktig jävla skitdag, typ allt e BLÄÄÄ, å jag hatar det >.< E jäkligt anit mig själv oxå, hatar mig själv, min kropp, mitt utseénde, allt. Men men, sånt går upp å ner, hoppas jag känner mig bättre imorn iaf.
Men nu börjar veckan gå mot sitt slut, å det e väl nåt positivt iaf.
Godnatt
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0