4:6

Hellu
Nu e jag skitatrött, så nu ska jag krypa ner under täcket å sova ^^
Imorrn e det sjukhuset som gäller med mamma å pappa, ska till dietisten. Å den 26:de ska jag (å mamma antagligen, för pappa ligger inne då..) dit igen på kontroll, å så ska jag ha 24-timmar blodtryck. Så jag ska typ ha nån grunka på mig i 24 timmar som mäter mitt blodtryck, skoj skoj :P
Men seriöst, jag e fett "rädd" inför kontrollen :S Jag har typ misskött mig grovt. Jag har typ inte tagit några värden alls. Å ännu värre e att jag knappt inte tagit nåt insulin alls heller :S Igår tog jag inget på hela dan, så det enda jag fick i mig då va av basaldosen :S Gissa om dom kommer bli sura =/ Men det e typ så att jag har alldeles för mkt å tänka på, så jag glömmer helt enkelt bort =( Ända sen pappa fick cancer har jag verkligen inte orkat sköta mig...
Aja, måste börja med det nu, har en vecka på mig typ -.-'
Men nu ska jag sova, e fett trött.
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0