5:8

Tja =)
Har varit å handlat skor med pappsen å Lotta, blev ett par gympadojjor till mig =) Å sen handlade vi mat, å så hade vi tänkt handla fiskar oxå, men det blev för sent =( så det får vi göra nån annan gång =) Hade ju gitarr idag, men jag pallade inte =P

Men nu kollar jag idol, å jag e så jävla galet trött så efter det e slut så ska jag lägga mig å soooova, å fan va skönt det kommer bli :D har varit på väg å somna hela dagen ;P
Så därför säger jag godnatt nu, för jag ska stänga av datorn snart.
Så natti natti, sov gott allesammans, för det ska jag göra! =D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

haha okej XD

2008-10-01 @ 12:14:19
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0