Chill dag ^^

Hellu =)
Idag va en nice dag ^^ Vaknade i relativt bra tid, hann t.o.m. äta lite frukost ;P
Började med ljudteknik, där gjorde vi absolut ingenting =P Fick reda på att Felix har diabetes oxå =P Så vi är två även i den är klassen som har diabetes =P
Sen hade vi samhälle, där fick vi svara på en grej, sen "slutade" vi. E ju eg. fotbollsmatch Kärrtorp-Värmdö idag, obligatoriskt. Noway att jag går på det, hatar fotboll, så jag drog hem ^^
När jag kom hem tog jag Dharma på promenad, å vi träffade på Senso å hans ägare i parken. Eg gillar jag inte dom/ägaren, men Senso är den enda som Dharma verkligen leker med, så jag lät henne göra det ^^ så när vi kom hem gav jag henne mat å nu ligger hon på mina fötter å sover ^^
Men nu tänkte jag äta något, för jag e hungrig!!
Puss på er <3

PS. Måste sluta säga "lol" när jag pratar. Det låter ju skittöntigt -.-' DS.

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en bra dag?

2008-09-16 @ 13:17:09
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0