Det här kommer ta tid -.-'

Tja tja
Idag när jag vaknade imorse så kände jag att jag va tvungen å storrengöra akvariumet, för en efter en så dör mina fiskar. Så jag började med å ta ut all inredning, sen tömde jag akvariumet på grus, och fångade in alla fiskarna å la dom i ett mindre akvarium (gissa om det tog tid!) och till sist så tömde jag akvarium på vatten (vilket såg skitäckligt ut). Så sen började jag med å koka alla stenar (å det e mkt!) å gå igenom alla växter å ta bort dåliga blad o.s.v. å så har jag målat en ny bakgrund å satt fast den. Så för tillfället väntar jag på att stenarna ska koka klart (har en omgång till efter den här) å sen ska jag fylla akvariumet med vatten å hälla i lite medel, å sen ska jag inreda det å till slut så måste jag vänja in fiskarna.. har lite tvivel om att alla kommer överleva, eftersom att det va skitigt vatten innan, å så e det plötsligt jätterent.. men jag ska ta det långsamt, så får vi hoppas på det bästa =)
Men nu måste jag kolla om stenarna kokat klart ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0