Go'morgon =)

Tjenare =)
Idag vakande jag med en kurrande Sigge bredvid mig, hur mysigt som helst =D så jag låg å kelade med honom ett tag innan jag gick upp å käkade frukost. Sen kom mamma å sa åt mig att nu får jag stanna inne på mitt rum å inte ta hem några kompisar (Haha, låter som om jag gjort nåt riktigt dumt å har utegångsförbud typ! XD) så att jag inte smittar pappa.
Så idag lär bli en riktigt nördar-dag =P Fast jag ska inte bara spela wow, jag ska kolla lite Smallville oxå hade jag tänkt ;)
Ha det så bra allesammans!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Annica

God morgon!

VIlket härligt sätt att vakna på.

Vilken fin blogg du har.

Hoppas att du får en bra dag!

2008-09-06 @ 11:53:35
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0