Halloj ^^

Hej hej =)
Det blev ingen skräckis igår, det blev bring it on istället, å den va bra ^^ Å så blev det godis oxå, lite mkt tyvärr XD


Hejarklacksledaren Carlson från Southern California high school kommer till de nationella hejarklackstävlingarna för att slå sin ärkerival Brooke och hennes lag från New York. Brookes lag har vunnit tävligarna de tre senaste åren och det är dags för Carlson att få sin revansch. Vinnaren får representera USA i de internationella tävlingarna, men allt går dock inte som planerat.

Efter filmen så gick vi å la oss, å jag sov inte så bra inatt, för jag å Alex brukar ligga å ha dragkamp om täcket, så det slutade med att man fick halva var, å typ inget på benen/fötterna, å jag frööös :P å så vaknade jag tidigt idag, men kl 11 gick vi upp å käkade (nudlar *mums*) å sen gjorde vi inget speciellt, nu letar vi eter filmen titanic som vi båda vill se, men vi verkar inte hitta den =( men jag ska hjälpa till å leta nu ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0