Handlat ^^

Hej hej =)
Idag vaknade jag kl halv 1 av att Alex ringde mig. Så vi pratade lite ett tag, sen gick jag upp å satte på datorn å började ladda Smallville, sen käkade jag frukost. När jag ätit klart frågade pappa om jag ville med å handla, varför inte tänkte jag å klädde på mig å så åkte vi iväg. Först åkte vi till Sea hund & katt å köpte hund- och kattmat och en liten sak till Sigge, en sån man sätter på halsbandet där det står tel.nmr och vart han bor. Sen åkte vi å handlade mat, massor av mat som vanligt :P Men nu har vi precis kommit hem å packat in allting, å så ser jag att för det första så hade Smallville laddat jättelite, å för det andra så va det fel! alltså en jag redan sett -.-'
Så nu sitter jag å försöker få Smallville å funka!! Vill ju se dom här avsnitten ='(
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

I know^^

2008-09-21 @ 17:21:41
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0