Hemma efter en något annorlunda men mysig helg =)

Hellu =)
Nu e jag hemma, så nu kan jag berätta lite mer om helgen ^^
När jag först kom till mormor så käkade vi lax, sen gick vi till bussen och åkte till operan, blev lite tidiga, men det gjorde inget, för det var ändå en massa andra där ^^ Vi köpte ett program å hälsade på några som mormor kände. Sen började det då, å jag somnade till några gånger, sen va det paus, då mötte vi på Anna, och när jag kramade henne så stötte hon till mormor som höll i ett vinglas, så jag fick massa vin på ryggen -.-' =P Mormor hälsade på några andra oxå, och några kände igen mig sen kastanjebjudningen då jag och Sofie serverade ;P Och dom räknade med att jag skulle vara där i år oxå, så det blir väl så =P Träffade som sagt på min "kära" morfar å hans fru. Men det har jag redan berättat om =P
Sen va det iaf dags för akt 2, och den va mkt bättre tycker jag, för då höll jag mig vaken hela tiden ;) Å efteråt så pratade mormor med flera och tackade för att dom varit så duktiga.
Sen gick vi till busshållsplatsen i kylan, å mormor kom med förslaget att hon har ju en päls hemma som jag skulle kunna få. -Tror ni jag blev sur eller? >.<
När vi kom hem då så åt vi lite mackor å sen gick vi å la oss ^^ Å sängen där e fett skön, så jag sov gott ;)

När jag vaknade på morgonen så sa mormor att om en kvart skulle Cicki komma, så jag gick upp å klädde på mig å bäddade, å käkade frukost, sen kom Cicki, å hon och mormor satt å disskuterade lite hur dom ska göra på Gåsö, dom ska ju renovera där. Sen va det dags för mig å Cicki å gå, så vi gick till balettakademin (tror att det heter så xD) å hämtade Saga som blev jätteglad över å se mig ^^ Sen åkte vi hem till dom, å de andra sötnosarna blev oxå glada, så jag satt å lekte med dom, sen åkte Cicki å Tobbe å handlade, så jag satt med ungarna å körde ett dinosauriespel ;) Saga vann ^^ Sen visade dom mig sina rum å när Cicki å Tobbe kommit hem igen så fick Hugo ett litet utbrott, men jag gick upp å tröstade honom å sen gick vi å kollade på madagaskar å spelade wii, å det e så jävla kul! Vill oxå ha XD Sen gick jag, Tobbe å ungarna på en promenad, å när vi kom hem så käkade vi äppelpaj ^^ Å lilla Saga tappade sin första tand! =D

Sen blev det iaf lasagnett till middag, fett gott ^^ Å sen nattade vi ungarna, sen satt jag å Cicki å pratade fram till 12 på natten, då gick vi å la oss =) Jag gillar verkligen Cicki, hon e lite härligt barnslig å skön å lätt å snacka med =)

Imorse så väcktes jag av tre små busungar som sa att det va dags å gå upp =P så jag gick upp å klädde på mig, sen gick jag ner å åt frukost å spelade lite mer wii ^^ Sen va det dags å åka, så jag sa hejdå till Cicki som stog å målade, sen skjutsade Tobbe hem mig, barnen följde med. Å när vi kom hem visade Saga upp sin lilla glugg mellan tänderna ^^ då kommer Lotta, å visar upp två gluggar. Hon tappade tydligen två tänder igår som varit lösa ett tag =P Så hon ser ju inte klok ut XD
Men nu ska jag kolla på Smallville, har saknat det som fan ;)
Så puss å kram på er <3

/C

PS. Gick inte å ladda upp bilderna, fett mupp :S DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0