@ home

Tja tja
Nu har jag nyss kommit hem. Va en ok dag i dag, va ju fotografering, gick väl ok =P jag stog längst bak längst ut =P
Åkte t-bana hem, å gick av vid telefonplan å gick därifrån, å när jag kom hem såg jag att ingen varit ute med Dharma sen igår, så jag tog henne på en prommis å träffade på Lotta i parken. Men nu har jag kommit hem iaf =)

Fan va segt det e på mornarna asså! har typ ingen lust å gå till skolan längre. I början va de skitkul såklart, men nu när det gått några veckor tycker jag inte det är lika jätteroligt längre. Känns inte riktigt heller som om jag verkligen har någon å vara med. Jag mest hänger på å får springa ikapp folk efter lektionerna å så..
Men men, jag anstränger mig inte särskilt mkt, så då kan jag väl inte förvänta mig att nån annan ska göra det..

Ska kolla Smallville nu iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0