Ingen lugn resa hem inte =P

Hellu =)
Idag började vi som sagt med ljud, va inte så jätte kul, men helt ok. Sen va det samhäll, där svarade vi på lite frågor å sen gick vi å lånade vår bok. Å vi blev indelade i grupper som vi ska ha som arbetsgrupper.
Sen va det lunch, satt med Joel, Anton å Eli, roliga filurer det xD Haha å Anton vägrade å äta linssoppan xD Å på rasten va jag med dom oxå, vi spelade fotbollsspel, jag å Anton vann ;)
Sen hade vi mediakunskap, där skulle vi va grupper om 3 å välja antingen en genre eller en skådespelare som vi ska göra ett arbete om. Jag va först med Joel å Eli, å vi hade Charlie Chaplin, men dom ville inte arbeta alls, så jag bytte grupp till Jessica å Stephanie.
Sen hade vi svenska, å där hade vi först diktamen, 50 ord, å sen satte vi oss i våra grupper som vi har när vi diskuterar boken, å gjorde just det, diskuterade boken. Till slut hade vi mentorstid där vi gick igenom vad vi ska göra imorn, sen slutade vi.

När jag kommer på bussen så sätter jag mig, stoppar in lurarna i öronen, sätter på lite bra musik å tar upp boken å börja läsa. Å så två stationer senare kommer Kjelle på å sätter sig bredvid mig å börjar snacka, så vi snackar fram till Vivo där han går av, å jag stoppar undan boken, för jag hinner inte läsa nåt på den korta biten som e kvar. Så när vi kommer fram till stationen där jag går av så stoppar jag in lurarna igen, men då möter jag på Eriks kompis, som bor ganska nära oss, så vi går å pratar resten av vägen hem. Men han e ganska gullig =) Så det gjorde inte mig så mkt ;P
När jag kom hem så tog jag Dharma på en prommis, å nu har jag precis käkat lite. Å om 45 min ska jag va i gamla långbrodal, gitarrkurs ikväll ju. Fett jobbigt, jag som e så trött -.-' Ne, verkligen ingen bra dag å ha gitarr, typ längsta av alla -.-'

Å imorrn e det fucking orientering oxå!! Asså seriöst, fyfan va jobbigt! men om jag inte går så kommer jag typ få göra rest sen >.< Men om det regnar så vägrar jag gå, tänker fan inte springa omkring i skogen om det regnar, noway! Men på kvällen så e det iaf insparksfest, å det kommer nog bli najs =D

Ne, ska ta å leta upp gitarrfodralet nu.
Tjingeling!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0