Jävla bussar >.<

Tja tja =)
Idag väckte mamma mig lite mysigt imorse, så jag kom upp i tid å kunde äta frukost i lugn å ro, men såklart så tog jag det lite för långsamt, så jag missade första bussen å fick vänta 10 min till nästa.
Skolan va ganska booring, engelska, matte, svenska sen slutade vi. Väntade på bussen å åker den till svedmyra, då ber chauffören oss att gå av för att det är nåt fel på bussen, och en ersättningsbuss ska komma inom 10 min. 25 min senare kommer det en buss, vi går dit, -nej, den får vi tydligen inte gå på. Chaufförerna byter plats, båda bussarna försvinner. 5 min senare kommer "den ritkiga bussen" som jag går på å åker resten av vägen hem.
Så nu har jag kommit hem å käkat. Fått höra att bror min tydligen har mer än 20% frånvaro å riskerar å bli av med studiebidraget.. =(
Jaja, nu ska jag kolla på Smallville ;)
Kl 6 ikväll ska jag som sagt vara hos mormor, å jag sover hos henne, och imorn så ska jag möta moster å min lilla kusin Saga som ska dansa, så jag åker med dom hem sen och vara hos dom under dagen =)
Men som sagt, nu ere Smallville som gäller ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0