Minnen..

Fan va minnen jag får från den här bilden. Alla gånger då man hängt i grottan å spelat biljard, eller man har sovit i dom där sofforna...


Och i den här soffan har man legat ett antal gånger, vi har käkat E4ans käk på det bordet, och druckit läsk och kollat på film, eller haft kuddkrig med dom där kuddarna och en del gånger sovit över där å vaknat helt iskall...
 
minnen..

Kollade nyss igenom min gästbok på ungikyrkan.nu

(Felix) "kludd kludd i kramiga carros gb =P"
(Felix) "självklart =) fast att gå å krama folk var 5 minut under en hel kväll d e juh helt sjukt, helt kramsjukt xD"
(Johan) "*skutt*"
(Felix) "mäh hallå nu får du faktiskt ta å skriva nåt om alla dina uik-polare! iaf oss grottfolk du träffar ofta! kram kram lillflickan =P"

Men tiderna ändras, och man tappar kontakten, eller så händer nåt och man vill inte träffa nån speciellt person igen.
Men fan va synd det är, för jag saknar verkligen dom gamla tiderna. Året efter min konfirmation va nog det bästa året vad jag kommer ihåg...

Min konfagrupp.. det var tider det..


*deppar*

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0